Nimai Buah Ersam - Liony br Tarigan
Lagu karo terbaru 2020 NIMAI BUAH ERSAM - LIONY TARIGAN - YouTube
A                                Dm 
ibahanndu kel aku mama biring 
F               G#               C 
pas bagi sinimai buah resam 
A                      Dm 
itimai kin pe labo mbera erbuah 
F               G               C 
amin gia pe ngayak metua.. 

Intro : 
C     G    Am 
Dm   C   Bb
 C    G   Am 
hu uu huuu.. 
Dm   C   Bb   G 
huuu.. uuu.. 

C        Am 
terti..ma-tima 
Dm                      G 
Tertima aku rusur nandangi kena 
Dm               Em 
Nimai janjindu rutang 
F        Dm        C        G 
Sibelaskenndu nandangi aku.. 
F        G        C 
ho ohoo.. la la.. 
Dm        Bb 
aku kel pepagi man bandu 
G               C 
nande tigan nindu.. 


Int. 
C  G Am 
ho ooo.. 
Dm C G 

C   G   Am 
tera..rap-arap.. 
Dm        G 
terarap aku suari berngi 
Dm Em 
ija jandindu ndube 
F Dm G 
sibelaskenndu nandangi aku.. 
F G C 
ho ohoo.. la la.. 
Dm Bb 
kam kel pepagi sirukat nakanku 
G C 
nande tigan nindu.. 

Reff : 
Am                      Em 
cakap manis nge kepe kerina 
F               C 
erban aku terdaya 
Am               Em 
kepeken atendu ngena 
F               C 
terjeng biber nge ngenca.. 
A                      Dm 
ibahanndu kel aku mama biring 
F               G#               C 
pas bagi sinimai buah resam 
A                             Dm 
itimai kin pe labo mbera erbuah 
F               G               C 
amin gia pe ngayak metua.. 

Musik : 
C        G        Am
(tertima-tima.. terarap-arap) 
Dm        C        Bb 
(tertima-tima..) ngayak metua.. 
C        G        Am 
huu huhuhu.. 
Dm C Bb 
haa a aaa.. 
F G C 
(tertima-tima..) 

Reff : 
Am               Em 
cakap manis nge kepe kerina 
F               C 
erban aku terdaya 
Am               Em 
kepeken atendu ngena 
F               C 
terjeng biber nge ngenca.. 
A               Dm 
ibahanndu kel aku mama biring 
F        G#        C 
pas bagi sinimai buah resam 
A               Dm 
itimai kin pe labo mbera erbuah 
F        G   C -G Am 
amin gia pe ngayak metua.. 
Am        Dm 
cu rururu dudu.. 
G        C 
ha aha.. ngayak metua..



0 komentar:

Post a Comment