Chord Gitar Lagu Karo Habis Tempat - merupakan sebuah ungkapan bagaimana perjuagan nya untuk bekerja dan tetap menempatkan wanita nya sebagai nomor 1 didalam hatinya, danlagu ini dinyanyikan oleh antha prima ginting, berikut kunci gitar lagu tersebut :

HABIS TEMPAT - 
Antha Prima Ginting



C                                    Em
pagi-pagi e agi berkat ka me aku encari
         F                                 C
gelah ka me kari aku maka mulh
C                               Dm                  G
kudahiken juma la erbaleng e turang
C                           G                     C
kualuri me dage pasar si ngedang
C                          Dm                   G
totokenndu dage aku gelahna kari
C                       G                  C
maka mulih mesayang ulih encari

C                                 Em
latih daging e agi tiap wari kunanami
F                                 C
sung ngisahen ije ka aku bergehen
       C                          Dm                    G       
tapi nginget cirem ras kelengdu e bayang
C                         G                         C
menam-menam latihku lanai ku gejap


REFF :
Am                           Em
melawen gia kari aku mulih agi
  F                              C
ula gia mis aku curigaindu
Am                                  Em
medalit dalin e si man bentasen agi
F                                C
ula gia mis aku i jungutindu

                      Dm    G                 C  Am         
adi lanai kam tek turang nandangi aku
F               G                C
si buktiken ikut-ikut pagi aku
             Dm                          G              C                  Am
bas motor e nge ngenca turang enterem penumpangna
      F                          G                       C
ibas pusuhku kam kel ngenca habis tempat





Terimakasih Semoga bermanfaat..

0 komentar:

Post a Comment