Chord Gitar Lagu Karo - La Biasa - menceritakan harapan untuk dapat bertemu dan dengan harapan tak akan berpisah walaupun hanya dalam 1 menit dan banyak hal yg ingin dilakukan bersama, dan berikut ini merupakan kunci gitar dari lagu karo yg berjudul La Biasa yang dinyanyikan oleh Netty Vera br Bangun.

LA BIASA 
 Voc. Netty Vera Br Bangun
Cipt. Netty Vera Br Bangun









C
kinahun jumpa ras kena
Dm
semenit pe la ateku sirang
F                                                 G
suari berngi ateku ercakap cakap ras kena

C
lalit bosanku man bandu
G
bagi man nakan gedang-gedang wari
F
lalit meduku man bandu
                G
bagi matawari nerangi doni

Am                            E              
aku la biasa adi la kin ras kena
F                                  G                      Am
la lit sideban man ingetenku selain kena
Am                            E
aku la biasa adi kundul sisada
F                        G                            Am
man kin pe aku ras bayangenndu mama Biringku
Em          
lit pe si deban sindeheri aku
G                             Am
la mbera erkusur ukur tergoda
Em 
sangkin mbelinna ateku keleng ateku
F                            G                       Am
kegeluhenku nggo kubereken man bandu

REFF
C          G
aku la biasa
F                                      Am
la biasa la rembak ras kena
C                         G           C
nggeluh sisada bas doni enda
C          G
aku la biasa
F                           Am
la biasa la rembak ras kena


C                                     G                     C
nggeluh sisada adi la ras mama Biringna

Terimakasih semoga bermanfaat...

0 komentar:

Post a Comment