Berkat Erjabu - Iche Br Ginting







Ibas wari si sendah
meriah kel ukurku
jumpa ras mama karo
si aku tulang rangrang na

berkat kami duana
ngaluri jabu simbaru
oh... Nandeku...
pasu-pasu dage perjabun kami

oh... bapaku...
arak-arak kami ibas toto ndu
sehat-sehat kam nande
mejuah-juah kam bapaku

Adilit salah lepakku, maaf ken aku
man banndu siateku ngena
kubelasken menda kata ku
ula banndu aku kecewa

gelah jumpa pagi ateta malem
sai toto jelma sinterem
mejuah-juah kita sangap encari
sai toto jelma sinterem

jumpa bulan kita ras mata wari
sai toto jelma sinterem
jumpa bulan kita ras mata wari


---musik---


Ibas wari si sendah
meriah kel ukurku
jumpa ras mama karo
si aku tulang rangrang na

berkat kami duana
ngaluri jabu simbaru
oh... Nandeku...
pasu-pasu dage perjabun kami

oh... bapaku...
arak-arak kami ibas toto ndu
sehat-sehat kam nande
mejuah-juah kam bapaku

Adilit salah lepakku, maaf ken aku
man banndu siateku ngena
kubelasken menda kata ku
ula banndu aku kecewa

gelah jumpa pagi ateta malem
sai toto jelma sinterem
mejuah-juah kita sangap encari
sai toto jelma sinterem

jumpa bulan kita ras mata wari
sai toto jelma sinterem
jumpa bulan kita ras mata wari

0 komentar:

Post a Comment