Nakil - Usman Ginting









padan kena man bangku, 
lanai surung nindu nge
tenahken kade kade, 
suruh mulih nindu nge

perkibot nggo kupanjari, 
pelaminen pe lanai jadi
hitung hitung seh lalana aku rugi
bas kam nokoh e, 
kai me atendu e

lagu langkahndu e, 
pelin pelin salahndu e
surat enggo erdalan, 
anak kuta nggo kataken

natap natap aku pe bangga, 
ngidah anak beru siap siaga
tapi kai nge siterjadi, 
kerinana ikut nungkuni

kutahan emosi, 
kuban ban la kal kubegi
pangen kuakap main 
scatter juma erberngi

bas kam nokoh e, 
erbunuh ukurndu e
lagu langkahndu e, 
nakil ndai nge aku dungna e

reff
kena rate ate, 
ban diberu imbangku e
adi la min ndai bage, 
nggo kulembing gurungndu e

kune aku bas penjara, 
lanai tanggung mela
sungkunina duduk perkara, 
kuturiken me situhuna

mela kuakap pak polisi, 
seh kal kuakap melana pak
kam sekali arah aku e
malu kurasa pak, 

aduh malunya bapak
macam mana menurut bapak
kudalanken nge uga 
pe sengget nd karo e
kudalanken nge uga 
pe sengget nd karo e



0 komentar:

Post a Comment