Robahlah kam - Gitarena Br Ginting


Asa gegehku kam enggo kukelengi
mama karongku kutami-tami
bekas katandu nge rusur
kuikutken sura surandu

si kudalanken segelah ola mosar
pudun janjita segelah ola si kita sirang

tapi ukurndu nge lalap kepe erbunuh
mama karongku nandangi aku
lagu langkahdu lakel pernah mehuli
erban ate mesui segedang wari

perbahanen ndu lalap erbahan ceda
perbahanen ndu erbahan luka
adi lalap kin pagi usur usurndu lagu ndu
mbiar kel aku keri sabar ku

adi lalap kin pagi mesui ateku
mbiar kel aku megelut tendingku
robahlah kam mama karongku
gelah mehuli arih-arihta

robahlah kam keleng ateku
gundari nari pe labo melawensa


--- musik ---


tapi ukurndu nge lalap kepe erbunuh
mama karongku nandangi aku
lagu langkahdu lakel pernah mehuli
erban ate mesui segedang wari

perbahanen ndu lalap erbahan ceda
perbahanen ndu erbahan luka
adi lalap kin pagi usur usurndu lagu ndu
mbiar kel aku keri sabar ku

adi lalap kin pagi mesui ateku
mbiar kel aku megelut tendingku
robahlah kam mama karongku
gelah mehuli arih-arihta

robahlah kam keleng ateku
gundari nari pe labo melawensa

gundari nari pe labo melawensa

0 komentar:

Post a Comment